20.6.11

Η αρπαγή της Ευρώπης



Εσύ θα φταις
Σταμάτης Γονίδης


Όταν θα μάθεις πως είμαι κομμάτια
Και μαύρους κύκλους έχω στα μάτια
Εσύ θα φταις
Όταν θα μάθεις πως είμαι συντρίμμια
Νύχτα σε νύχτα γυρνώ σαν τ’αγρίμια
Εσύ θα φταις
Όταν θα μάθεις τι μου’χεις κάνει
Θα προτιμούσες να’χεις πεθάνει
Πικρά θα κλαις

Εσύ θα φταις που το μηδέν έχω αγγίξει
Που ένας άντρας στο χαμό θα καταλήξει
Εσύ θα φταις γι’αυτά που τώρα έχω πάθει
Εσυ θα φταις για τα μεγάλα μου τα λάθη

Όταν θα μάθεις τι ήσουν για μένα
Τα όνειρά μου πως πήγαν χαμένα
Εσύ θα φταις
Όταν θα μάθεις πως έγινα χάλι
Πως είναι η πίκρα που πήρα μεγάλη
Εσύ θα φταις
Όταν θα μάθεις τι μου’χεις κάνει
Θα προτιμούσες να’χεις πεθάνει
Πικρά θα κλαις

Εσύ θα φταις που το μηδέν έχω αγγίξει
Που ένας άντρας στο χαμό θα καταλήξει
Εσύ θα φταις γι’αυτά που τώρα έχω πάθει
Εσυ θα φταις για τα μεγάλα μου τα λάθη

http://www.balkanium.com/music/%CE%A3%CF%84%CE%B1%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%93%CE%BF%CE%BD%CE%AF%CE%B4%CE%B7%CF%82-%CE%95%CF%83%CF%8D-%CE%B8%CE%B1-%CF%86%CF%84%CE%B1%CE%B9%CF%82-s34108
Πίνακας: «Η απαγωγή της Ευρώπης» (Tiziano (1477-1576))

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου